• Tilfredse når kunden er tilfreds
  • Ærlighed og gennemsigtighed
  • Personlig kontakt

Strategi

Soka Spedition har med næsten 35 års erfaring i bagagen, et stort kendskab til transportmarkedet i hele EU, men specielt Østeuropa, CIS landene samt Mellemøsten, har gennem årene udviklet sig til grundlaget for Soka Speditions aktiviteter.

Da Soka Spedition startede, var strategien at skabe en sund og rentabel forretning, hvor samarbejdspartnere skulle mødes med stor faglig viden, høj service og personlig dedikation, og den strategi er blevet fuldt lige siden, hvorfor Soka Spedition anno 2017 ligeledes har en strategi om en høj grad af service, integritet og dedikation samt tæt, og ikke mindst personlig kontakt til alle vores samarbejdspartnere.

Hos Soka Spedition er kunden ikke blot én i rækken, men hver eneste kunde og opgave bliver taget seriøst, og selv de mindste opgaver bliver gennemført med stor omhu, således at kunden er tilfreds.

Hos Soka Spedition arbejder vi ud fra et fælles mål om, at vi først er tilfredse, når kunden er tilfreds.

Vi sigter mod langsigtede og ærlige relationer, som kommer alle parter i transportkæden til gode, hvilket har været recepten siden 1982. Derudover er vores strategi, at vi hele tiden skal være en attraktiv arbejdsplads, og derved også kunne tiltrække nye og dedikerede medarbejdere, som kan være med til at udvikle Soka Spedition på både kort- og langsigt.

Mission

At skabe værdi for vore kunder gennem konkurrencedygtige priser og et meget dedikeret fokus på personlig service, som ligger over det generelle markedsniveau.